mandag, juni 21, 2010

Funksjonær på Jazzen!

Da har jeg endelig fått min første medierelaterte jobb!  =D  
(kansje litt sent)
Er ikke sikkert på hva jeg komme til å gjøre enda. Men virker som ett flott sted å jobbe  =D
Og håper det kommer mage flotte bilder ut av det  =D

søndag, juni 20, 2010

Eksamensoppgave 2010

Her er noen bilder fra min eksamensoppgave.
Oppgaven var "hvem er jeg nå"
Jeg brukte disse bildene, voiceover, tekst og musikk og satte det sammen til en film.


For meg er den jeg er i dag mye med hva som har skjedd før.
Hvem som har vert rundt oss, hva som har hendt med oss. Alt har satt ett eller annet spor etter seg.
Og det var dette jeg ville vise i denne oppgaven.
Det kommer badre frem med tekst og voiceover.



Ny blogg

Da var det på tide å blogge litt igjen...

Denne gangen skal jeg prøve å få publisert bildene mine.
Det er jo litt synd at bildene bare skal ligge å støve ned  =P