mandag, juni 21, 2010

Funksjonær på Jazzen!

Da har jeg endelig fått min første medierelaterte jobb!  =D  
(kansje litt sent)
Er ikke sikkert på hva jeg komme til å gjøre enda. Men virker som ett flott sted å jobbe  =D
Og håper det kommer mage flotte bilder ut av det  =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar